woensdag 6 februari 2008

Vasten

Mijn collega en ik gaan vasten !! Niet omdat we op zoek zijn naar onze kerkelijke/christelijk waarden of whatever... maar omdat we dringend een paar grammetjes (klinkt beter dan kilo's) kwijt willen. En om niet weer te moeten zeggen dat we weer een dieet aant uitproberen zijn gebruiken we de vasten als een excuus.

Vandaag zijn we er met volle moed ( en goed volgepropte magen ,ik heb gisteren de snoepjeskast geplunderd en een lekkere pizza gegeten ) aan begonnen. 40 dagen zonder allerlei lekkere dingen : snoepjes , koekjes,pralines, chocolade, taarten,cakejes, chips, pizza , gefrituurde dingen , kebab , frisdrank en alcohol ... alle lekkere 'ongezonde' dingen.

Ik heb de doos cornflakes hier al naast me staan ( just in case ik verlang naar iets om te knabbelen ) en vanavond zal diezelfde cornflakes me helpen om niet van de chips te eten die mijn vriend smakelijk naar binnen werkt. De wortels liggen ook al klaar in de koelkast want er is toch niks lekkerders dan een knapperige wortel , toch ?

De voorbereidingen zijn getroffen nu rest er alleen de vraag nog : Gaan ze het 40 dagen volhouden ??? Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen: