vrijdag 8 februari 2008

Joehoe

Tis bijna weekend !! Al heel de week kijk ik hier naar uit ' het weekend '. Eindelijk kan ik nog eens lekker lang in mijn bedje liggen . Alhoewel ik de recordtijden slapen van vroeger niet meer haal ( lekker tot 14.00u in bed liggen ) kan ik nog steeds lekker lang slapen/wakker worden /slapen. Alleen de gedachte al dat ik niet uit mijn bed 'moet' maakt van mij een gelukkig mens.

Sinds een kleine maand ( nu ik samenwoon met mijn vriend ) brengt het weekend ook andere zaken met zich mee : kuisen, opruimen en naar de supermarkt gaan... en hoe graag ik ook ga shoppen , het wekelijkse bezoek aan de supermarkt steekt me nu al tegen. Drukke winkelgangen ,winkelkar die niet echt wil meewerken, lange wachtrijen aan de kassa , winkelbox of zak vergeten net nu je zo een volle kar hebt en de zakjes uitverkocht zijn ....

Nu nog eventjes mijn best doen opt werk en dan ist zover....weekend.

Geen opmerkingen: